Re: Overijse: 27 September
Vraagje. Met hoeveel kogels werd Finné gedood? Met hoeveel kogels de andere slachtoffers? Weten we dat dan ten minste met zekerheid?
De afspraak in Zaventem was niet voorzien vermoed ik want indien ik mij niet vergis belde hij rond 16u30 (?) naar zijn vrouw om dit te melden en dit met zijn autotelefoon. Er moet een lijst bestaan met de telefoonnummers van die dag.
En dan nog een vraag die ik al jaren stel. Wie gaf er 2 uur na de feiten het huiszoekingsbevel voor zijn woning? Om welke reden mocht zijn fam. hem niet identificeren? De echt abnormale dingen beginnen dus pas na zijn overlijden. Dat zijn trouwens ook de feiten waardoor ik moeilijk kan geloven dat hij een toevallig slachtoffer was.
Om dan nog te zwijgen over het tijdsstip waarop zijn dochter verwittigd werd.
Waar is trouwens de man naar toe die een getuige dacht te herkennen als een jeugdvriend en die plots spoorloos bleek te zijn? (ex-SIE dacht ik)
Is er iemand uit Overijse die die laatste vraag kan beantwoorden? Zou het kunnen dat zijn vrouw die kassierster was aan een collega die normaal nooit op vrijdag werkte vroeg om haar te vervangen? Er moet toch een reden zijn waarom die vrouw uitgerekend die dag werkte terwijl ze dat nooit op vrijdag deed.
Klopt het dat slechts één kassierster ondervraagd werd? Ex-speurders, verlos ons uit ons lijden. Er zijn duizend manieren om ons te antwoorden. Waar een wil is is een weg (dixit mijn vader).