In welke context The End? Het staat u volledig vrij de informatie te delen die u wil delen. U suggereerde dat u wel meer info zou geven van persoon tot persoon. Begrijpelijk. Maar dit is dacht ik niet het doel van dit forum. Ik ben zelf dit doel eens gaan herlezen en misschien moet iedereen dit eens doen.
"Een internet- of discussieforum is een online discussieruimte waar verschillende gebruikers over een bepaald onderwerp informatie delen en kunnen discussiëren, in dit geval de Bende van Nijvel. De bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een lagere periode verder gaan."
"Daarnaast heeft dit forum nog een ander specifiek doel, namelijk een encyclopedische kennis van de Bende van Nijvel en de feiten tijdens de jaren ’80 op te bouwen."
Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ook ik niet altijd alle info gedeeld heb of deel. Idem dito de forumbeheerder, idem dito de slachtoffers. (Nogmaals, begrijpelijk.)
Vraag is, waar trekken we de grens? Ikzelf heb 3 criteria om grenzen te bepalen; ik deel geen info die ik te gevaarlijk vind of voor mezelf of voor de slachtoffers of getuigen, ik deel geen info die voor sommige slachtoffers kwetsend zou kunnen zijn en een derde en laatste criterium is de privacywet uiteraard (al durven we die met zijn allen wel eens onbewust schenden denk ik).
Rekening houdende met alles wat hier boven staat (en ik wik en weeg mijn woorden) denk ik dat dit forum ver zijn limieten bereikt heeft. Tenzij er vandaag of morgen nog bekentenissen zouden komen.
Dus The End, als u schrijft dat Podevijn in een andere context belangrijk is, zeg ons dan in welke context hij belangrijk is. Kan u dat niet, mag u dat niet of wil u dat niet, bespaar ons dan aub dergelijke mededelingen of hou ze gewoon voor uzelf. Dit is noch een spelletje noch een invulboek. Hoe kunnen wij een discussie starten als we niet weten in welke context we uw woorden moeten uitleggen?
Ik hoop dat ik klaar en duidelijk genoeg was zonder kwetsend geweest te zijn. Dat is niet mijn intentie.