" in bovenstaande gaat het om personen die ervaring hebben met staatsgrepen en die tijdens de bende periode in Belgie waren en die....................................."
En daar moet een kat dus haar jongen in vinden.
The end, zou je niet gewoon initialen kunnen gebruiken? Is niet bij wet verboden denk ik. Trouwens tik de naam van de persoon die je wil omschrijven eens in op de zoekfuctie van dit forum, wedden dat zijn naam al ergens vermeld staat.
Personen die gewoon zijn staatsgrepen te plegen hebben dus al staatsgrepen gedaan in het buitenland en zijn daar met naam vermeld. Je zou dus gewoon ook het land kunnen vernoemen.
Heel het systeem dat jij in lange zinnen omschrijft is al meerdere keren op dit forum omschreven.
Insider bijvoorbeeld heeft hier uitgelegd , zeer goed uitgelegd trouwens, hoe omgekeerd ook Belgen naar het buitenland gingen om daar mee te doen aan een staatsgreep. Hij noemde oa Bouhouche..
De Bende van Nijvel is zowiezo al een ingewikkeld verhaal. Je zegt zelf dat het met dossierstukken voor je neus niet makkelijk uit te leggen is. En dan ga jij ons met lange zinnen en omschrijvingen iets proberen uit te leggen.
Dat is onbegonnen werk man ! Geloof mij.
We zijn trouwens ook bezig in een dossier waar geen kat meer zal kunnen veroordeeld worden. Alleen al het feit dat 2 TV ploegen gaan filmen zijn in een lopend onderzoek was een ongelofelijk cadeau aan mogelijke daders en opdrachtgevers. Leg me dan eens uit waarom jij rond namen heen moet fietsen. Gewoon initialen man.
( tenzij je natuurlijk bang bent dat die buitenlander verkleed als ambulancier..............) Niet bang zijn the End want op die manier geef je ze meer macht dan dat ze in werkelijkheid hebben.
Wat niet wil zeggen dat ik geen begrip kan opbrengen voor je keuze............alleen maak je het bijzonder ingewikkeld. Te ingewikkeld volgens mij.