Robertvandeurnen wrote:Onder het motto een mens kan niet alles weten/onthouden, mijn vraag aan ieder forumlid (oud of jong) die mij hierbij kan helpen… => welke RW was undercover aanwezig in de Delhaize tijdens de overval (coördinatie van binnenuit???, met C.B. (niet Chris B.) walkietalkie?) ??? Volgens mijn bronnen zou dit “eventueel” Kapitein Rousseau kunnen geweest zijn? The End, heb jij hier iets van concrete info over? Stel dat Haemers de Parklaan overliep… . Waarom dan? Wat werd er verteld via de CB walkietalkie toen hij met zijn beige Taunus gesignaliseerd werd ter hoogte van de appartementsblokken?
Goede vragen dat je stelt Robert, je heb het waarschijnlijk over het verband tussen de verschillende daders en wagens, 5 of meer daders en zeker 3 wagens (de beige wagen is een Mercedes). Dit in combinatie met de bewaking aan de achter en voorzijde, die 4 de dader die aan de voorzijde binnen ging is ook deze met de postzak naast hem waar zo moeilijk over gedaan wordt. De getuigen daarover worden met ongeloof onthaald wat heel vreemd is. Die 4de dader was er echt en hij is ook met een wagen aangekomen, en met een wagen weggereden. Dat die dader schoot met een tweeloop zoals David verklaarde, die is later dan zijn verklaring in de zakken gevonden.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.