Re: Nr. 18
Nog over de robotfoto 18, hij is zeker aan de Saab te koppelen en heeft wat weg van G5 die ook aan de Saab gelinkt wordt. Over de getuigenis van de jogger:
Ter uwer informatie: dit getuigenis dateert van mei 1987 en houdt samengevat in wat volgt: Ik ga meerdere keren per week joggen, tijdens de middaguren ofwel s'avonds laat. Ik heb een zeven a achttal keer een man gezien in de nabijheid van de Colruyt te Nijvel, hetzij s'middags, hetzij s'avonds laat. Die man was ongeveer iets minder dan 1,80m groot en stond tegen één van de benzinepompen geleund. Hij leek te observeren.
Ik heb hem gezien in drie verschillende kledijen: een lichtblauwe broek en een vest of blouson in jaens met twee borstzakken; een pak van grijze kleur; een bruin pak; in de nacht van 16 op 17 september 1983 gekleed in een genre broelpak van misschien bordeaukleur. Deze onbekende had een fijne snorretje waarvan de punten lichtjes naar beneden gingen. hij had blond of kastanjekleurig gekruld haar tot op de schouders. In de nacht van de feiten heb ik in de nabijheid een roodkleurig voertuig gezien dat gestationeerd stond, en een witte of crèmekleurige BMW die langzaam in de nabijheid rondreed.
De getuige van het samengevat verslag hierboven haalt steeds uit foto's die van Bultot, als de persoon opgemerkt aan de Colruyt te Nijvel.