Re: Aalst: 9 November
Je zal de franchi spas 12 bedoelen.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → 1985 → Aalst: 9 November
Je zal de franchi spas 12 bedoelen.
Uiteraard
De 9 mm kogels die mijn ouders als extra kregen werden op een speciale manier afgevuurd. De kogels werden van boven schouderblad dwars door het lichaam naar benden geschoten. Deze manier is de meest schadelijke aangezien meerdere organen terzelfder tijd worden geraakt. Het is een soort handtekening, maar van wie of door wie aangeleerd. Zowel mijn zus als ouders hadden dezelfde verwondingen. Ze waren ook alle drie zwaar toegetakeld door de hagelpatronen afgeschoten van dichtbij. Meerdere breuken werden vastgesteld; schouder, kaak, been, handen, schedel, bij vader was de rug gebroken. Verschrikkelijk, ik ben hier zelf een tijdje niet goed van geweest. Blijkbaar was het nog erger als in mijn gedachten. Daarom antwoord ik jullie eenmalig hierover. Misschien kent iemand deze techniek of handtekening.
Ik hoop het voor jou, Hipa. Eén iemand heeft het een tijdje geleden over een unieke techniek/handtekening gehad; hopelijk kan de persoon in kwestie meer duidelijkheid bieden.
Hoe gruwelijk het ook klinkt, vanuit forensisch standpunt zou het onvergefelijk zijn (of noem het schuldig verzuim als je dat wil) als deze 9 mm kogelpunten niet zouden gearchiveerd zijn.
Ga er geen vrienden mee maken, en met alle respect: maar dit is gewoon een liquidatie, slachtoffers moesten dood. Mijn excuses dat ik het zo formuleer.
Hoe gruwelijk het ook klinkt, vanuit forensisch standpunt zou het onvergefelijk zijn (of noem het schuldig verzuim als je dat wil) als deze 9 mm kogelpunten niet zouden gearchiveerd zijn.
Zeker weten, inderdaad.
Ga er geen vrienden mee maken, en met alle respect: maar dit is gewoon een liquidatie, slachtoffers moesten dood.
Mijn excuses dat ik het zo formuleer.
Dit forum is er niet om vrienden te maken. Net omdat deze gedachte zou kunnen opkomen, vond ik het niet gepast en niet geloofwaardig als iemand anders dan David het op het forum zou zetten. Zelf heb ik heb (nog) te weinig argumenten om uw besluit te delen en heb een ander idee hierover. Dat komt er wel eens aan.
HIPA en KeesBK: Bedankt om deze info op het forum te plaatsen. Sorry als ik na Kees zijn eerste post hierover wat te veel druk gezet had.
Dit “bloeddorstig” schietpatroon van de daders, samen met het feit dat mensen en kinderen vermoord werden voor men de winkel binnenging (zowel in Aalst als in Overijse), versterkt mijn vermoeden dat het in eerste plaats ging om een bloedbad te veroorzaken onder de klanten. Het motief is mij echter nog verre van duidelijk.
HIPA en KeesBK: Bedankt om deze info op het forum te plaatsen. Sorry als ik na Kees zijn eerste post hierover wat te veel druk gezet had.
Dit “bloeddorstig” schietpatroon van de daders, samen met het feit dat mensen en kinderen vermoord werden voor men de winkel binnenging (zowel in Aalst als in Overijse), versterkt mijn vermoeden dat het in eerste plaats ging om een bloedbad te veroorzaken onder de klanten. Het motief is mij echter nog verre van duidelijk.
Strategie van de spanning! De bevolking schokken om een meer agressieve anti-communistische regering in het zadel te helpen. Een afpersbare Kroonprins en dito hoogwaardigheidsbekleders waren het bijkomende middel.
Bende van Nijvel → 1985 → Aalst: 9 November