De vraag is dan natuurlijk, wie hebben we dan wel ontmoet. En met we bedoel ik al minstens drie personen. Mijn collega's en ik wisten dat er iets niet klopte. Zeker ben ik paranoia en na jouw post Reneke besef ik dat ik het nog te weinig ben.
Maar we kunnen dat oplossen he Reneke. Want we kunnen natuurlijk een exacte persoonsbeschrijving geven van de man die we ontmoet hebben (en zelfs veel meer dan dat).
Maar Reneke, ik denk wel dat je moet toegeven dat er een enorme discrepantie bestaat tussen de persoon die jij kende als Dauphin en de persoon die lid was van WNP en zoveel meer. En ik ga nog wat verder, betreft het hier een enorm dwaalspoor? Dan moeten we eens goed nadenken welke speurders er met volgende namen kwamen; Libert, Elnikoff, Dauphin. En bij uitbreiding de killer, de oude en de reus. De vraag van 1 miljoen, dwaalden die speurders of was het de bedoeling ons te laten dwalen.
Bedankt Espiritu pampa ... .je hebt gelijk, die elle slaat natuurlijk op 'une personne' en niet op le bancal.
Ja Reneke, Vulpes pilum perdet mores nondum.
Inderdaad Bert, we zijn een bende in de Bende. Niet iedereen heeft de moed hier met zijn ware identiteit aanwezig te zijn zoals jij. Er is ook een zeer grote groep waarvoor ik mijn identiteit niet verberg. Ik begrijp dus ook absoluut niet dat sommige mensen ons willen ontmoeten zonder hun ware id prijs te geven. En anderen hebben zichzelf zodanig beveiligd dat zelfs het kleinste spleetje in hun huis dicht gespoten is ... echt waar. Heden ten dage he.
Aan de andere kant is het evenzeer zo dat sommige mensen hun mails en zelfs die van hun huisgenoten uitgeprint terug te vinden zijn op sommige politiebureau's. Daar heeft men bij die geweldige onderbezetting dus blijkbaar toch tijd voor. En laat ons een kat een kat noemen, er zitten wel degelijk een aantal hoofdrolspelers op fora. Of gewoon achter jou in een cinemazaal. Zeker weten.