Re: Nr. 19: Reus
Kijk hier eens naar film nr. 3 over Gladio, naar onderen scrollen » thomasdeflo.wordpress.com
Op exact 16 minuut zestien beeld ff stilzetten, zou dit de reus kunnen zijn?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Robotfoto's → Nr. 19: Reus
Kijk hier eens naar film nr. 3 over Gladio, naar onderen scrollen » thomasdeflo.wordpress.com
Op exact 16 minuut zestien beeld ff stilzetten, zou dit de reus kunnen zijn?
En de enige die ik overigens in robotfoto nr. 19 herken is Claude Delperdagne:
En dit?
dim, goedemorgen, ja ook enigszins, maar persoonlijk vind ik Claude Delperdagne meer gelijken. Voor mijn duidelijkheid, wie is dat op uw foto?
Ik heb nog nooit gehoord over 2 reuzen in Aalst. Dit is foute informatie
Misschien wordt het u duidelijk als u dit eens leest » Welke taal spraken de daders in Aalst?
Mincky, Calmette, een naam die steeds terugkomt en ook geciteerd wordt in de getuigenis van H. Damsaint (waar ik veel belang aan hecht).
dim, ok, maar wel een beetje klein voor een reus, ik ben 1 cm groter en vind mezelf nu niet echt groot.
Signalement:
1,82 meter groot
slank en atletisch gebouwd
Over zijn leeftijd is de PV tegenstrijdig, in het begin is hij tussen de 40 à 45 jaar en enkele regels verder word Calmette omschreven als een persoon tussen 70 en 75 jaar.
scherpe gelaatstrekken, bruine ringbaard, begin van kaalhoofdigheid, bruine haren, geen littekens, geen tatouages.
Ja dat weet ik, maar:
Is die 1.82m wel een feit? In het boek van Bouten staat bv. dat Calmette lang en slank was, zie bv. ook de onbetrouwbare info over de leeftijd in de PV.
In hoeverre was die "reus" echt wel een reus? Er is bv. sprake geweest van plateauzolen. Bovendien lijkt een magere 1.82m al snel een stuk groter als de rest van de daders rond de 1.7 groot waren (de killer bv).
Klopt ook, dan moeten er haast 2 "reuzen" geweest zijn naar mijn mening. Zie 1 pagina terug.
Die plateauzolen geloof ik niet zo, is niet handig in situaties als die. Je bent zeg maar minder mobiel. Tevens komt die verklaring van de onbetrouwbare De Staerke. Als je gewoon heel objectief kijkt lijkt de foto gewoon op Claude Delperdagne vind ikzelf, maar dat is slechts mijn mening.
Destijds bestonden dergelijke analyses nog niet.
Welke analyses?
Bende van Nijvel → Robotfoto's → Nr. 19: Reus