Topic: Prullenmand
Darty, je kent toch ook het verband Henk Romy, Claude Leroy. Of Van Haperen (jurist ? )Bouhouche of de Nederlanders in Aalst ten tijde van de overval van wie we nog niet zeker zijn dat er een verband is.
Van mij weet men ondertussen 2 dingen, ten eerste dat ik nogal recht voor de raap ben en ten tweede dat ik last heb van een beetje paranoia.
Ik zou je dus al grappend kunnen vragen hoeveel Henk Romy jou betaalde of dat je reclame komt maken voor je nieuwe boek, maar dat doe ik niet.
Mag ik je vragen of je drijfveer louter en alleen interesse is ? Ik ben zo naief een eerlijk antwoord te verwachten.
De eerste keer dat ik je een vraag stelde heb je niet geantwoord.( Ik spreek niet alleen voor mezelf.)
Ook in Aalst vond men jouw of jullie aanwezigheid " een beetje verdacht" .
Deze vragen zijn eerder "onbelgisch" maar ik denk dat een Nederlander iets vrijpostiger is, of directer.
Neem voorgaande dus aub niet op als een belediging . Ook aan mij zijn ooit zeer rechtstreekse vragen gesteld. Ik kwam af en toe in een kroeg waar blijkbaar ook een aantal WNP leden kwamen. Er bestaat trouwens altijd de mogelijkheid dat er bende leden op dit forum aanwezig zijn. Of advocaten, of speurders of.............staatsveiligheid