Dat zijn flinke gaten zeg. Ik neem aan van geen 'balleke" maar een flinke kogel? De kogelinslagen in de vitrine van de krantenwinkel zijn wel een sterk punt hoor maar is Finné de enige die in de inham stond en beschoten is? Dat weten we niet. Voor het jongetje (paal ingang) en de plakker (restaurant) en de Peugeot (parking) zouden eventuele kogelinslagen op een totaal andere plaats moeten zijn. De kogelinslagen maken het natuurlijk moeilijker om hard te maken dat Finné er gelegd is.
Ik heb geen benul hoeveel kogels er in het rond vliegen en hoeveel maal er een schot gelost is. The End zou zoiets dergelijks misschien wel kunnen achterhalen? In ieder geval was de boekenwinkel al een uur toe en ja ik ga ook naar de Delhaize om inkopen te doen maar in '85 deden niet veel mannen dat hoor. Was hij geen soort macho? Niet alles door een moderne bril bekijken. Kwam hij dan toe? Of ging hij weg? Indien er geen waren gevonden zijn rond het lijk of in de auto zou dit betekenen dat hij toekwam. Is hij neergeschoten toen de de daders aankwamen of weggingen? Het hoeveelste slachtoffer was hij eigenlijk? Waar exact stopte de GTI? Want als je de parking opreed (carwash), kwam je eerst de plakkers tegen, dan Finné en dan pas de jongen. tenzij de Golf voor de deur gestopt is, dan moet je de volgorde omkeren.
Spijtig dat er geen reconstructie gedaan is. En misschien ook niet op het Vlaamse forum?