Ben, een paar posts hoger heb je een stuk gebracht uit een getuigenis van Lucien waar hij sprak over een Renault Turbo als overvalswagen. Je repliceerde dat je geen weet had van andere getuigen die over een andere wagen spraken dan een Golf (GTI). Dit staat op je forum:
Zoals gewoonlijk zagen de getuigen verschillende auto's. De meesten hadden het over een blauwe Golf van een ouder model. Een ooggetuige was praktisch zeker van dat de Golf geen GTI was. Hij viel op omdat hij slecht geparkeerd stond.
Bron: Hilde Geens
Ik ben er nog altijd 95 procent zeker van dat ik ergens gelezen heb; 's anderendaags opende ik de krant en er stond dat de overvalwagen een Golf GTI was, ik viel van mijn stoel. (Kan woordelijk wat verschillen). Ik ga voort op mijn geheugen. Wat ik me niet meer herinner is of dit dezelfde was die getuigde dat hij slechts een koplamp van een wagen moest zien om de wagen te herkennen, en dat bleek geen Golf.
Het is niet dat ik kost wat kost gelijk wil krijgen, maar ik probeer gewoon te vermijden dat Lucien altijd opnieuw als ongeloofwaardig naar voren gebracht wordt.