Re: Roger Beuckels
Als deze idd de killer is wil dat zeggen dat de Bende van Nijvel Nederlandstalig is (voor een deel).
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Roger Beuckels
Als deze idd de killer is wil dat zeggen dat de Bende van Nijvel Nederlandstalig is (voor een deel).
Niet noodzakelijk Nederlands, de meeste huurlingen zullen wel meertalig zijn. Vandaar misschien ook de vreemde talen die gehoord werden, Afrikaans, Swahili? Maar het blijft gissen en er is tot nu toe geen enkel bewijs dat Beukels een dader van de Bende van Nijvel was.
Waarom verdween het hele dossier van Beuckels met minstens 3 veroordelingen? Bescherming van hogerop? deed hij misdaden voor Belgie die niet geweten mochten worden? Was hij een huurling die ook werkte voor Bouhouche die een privé leger ging leiden in opdracht van wie of welke organisatie? De flats en garageboxen die Bouhouche huurde passen wel om materiaal en huurlingen onder te brengen. Beuckels zou daar zeker in passen maar hoe bewijs je dat?
Kan iemand mij vertellen waarom pas na meer dan 30 jaar de naam Roger Beuckels verschijnt? Hoe is men bij hem uitgekomen. Congo '60 is veraf van 1985 ivm Bende van Nijvel. Weet iemand of de vrouw van Roger Micheline noemde? En als hij een broer heeft die Roland heet: gepensioneerde militiar?
Hoe men bij Roger Breuckels is gekomen heb ik uitgelegd in dit topic. Via de zoektocht naar de moordenaar van Dag Hammarskjöld. Of via Bob Denard of via Schramme (hypothese huurlingen die op die manier hun loon afdwongen van de Belgische regering?). Legt Bouten dat dan niet uit via zijn boek?
Kan iemand mij vertellen waarom pas na meer dan 30 jaar de naam Roger Beuckels verschijnt? Meer dan 30 jaar hebben wij niets over hem gehoord ivm de Bende van Nijvel. En wat met Flannery, Ali Araas, die ook nooit in het dossier zijn voorgekomen. Dit zijn allemaal nieuwe namen? Wat met de gekende namen en entourge? Willen ze opzettelijk een andere koers varen?
Ik zie hier zowel de naam Roger Beuckels als Roger Breuckels vallen...wat is het nu?
Beuckels. Zijn naam wordt op diverse wijzen geschreven op het internet, om verwarring te creëren!
Dit lijkt mij niet dezelfde man als in de foto's op de eerste pagina in dit topic. De ogen en de haarlijn kloppen niet. De ronding van de kin klopt ook niet helemaal. Ook zou ik verwacht hebben dat hij er in 1984 een stuk ouder zou uitzien?
Zijn er bewijzen dat hij wel effectief overleden is want als zijn dossier gewist is kan er van alles gebeuren? Als hij wel effectief de killer is en zijn dossier is gewist dan mogen we er zeker van zijn dat het nooit zal uitkomen.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Roger Beuckels