P-51 wrote:B & B : ttz Beijer en Bouten : nooit een goede match geweest. Zal dat ook nooit worden. Keep it in mind ...
Insider : wat kom je hier weer doen ? Je slaagt er nergens en bij niemand in om jouw verhaal verkocht te krijgen. Je kan triestig afgaan, troosteloos ook en in jouw geval : de beide.
Wat is JOUW bijdrage aan heel de BvN-saga ? Ik zal het jou zeggen : NIHIL.
De trollen komen uit alle hoeken en gaten. En zo komen we bij de slimste trol van het BvN-forum. Hij was degene die Cobra op het forum introduceerde.
P-51 komt op 18 november 2017 op het forum. Typisch, 11 dagen na Coconut komt P-51 op het forum. En begint gelijk de onzin en desinformatie te fulmineren van onze ex-commissaris Pierre aka Cobra. Een man met een enigszins labiele gesteldheid.
Maar onze P-51 speelt zijn rol met verve. Hij probeert soms ook mee te denken met andere posters. Tot ze met een item komen dat te dicht bij de waarheid komt, dan begint hij te trollen, niet alleen bij mij, maar ook bij anderen. Ben heeft ons een machtig wapen gegeven om dit soort figuren te ontmaskeren. Bij userslist, kun je de nickname invoeren en zijn 691 postings nalezen. Ik zou zeggen, doe dat en vorm uw eigen mening.
Wat in de casus heel frappant is: Op het moment dat iedereen er al van overtuigd was dat de oud-commissaris niet helemaal meer spoorde, was de enige die alles nog steeds voor waarheid aannam en dat ook hier liet weten, onze P-51. Alleen, hij steunde zijn vriendje niet op zijn twee leden forum. Vraagje: hebt u indertijd wel eens op die site gekeken? Dat zal in ieder geval niet vaak zijn geweest. Al moet ik toegeven dat Cobra soms best goede inzichten en humor had. Neem zijn kwalificatie van Coconut als Mata Hari. Alleen alle onzin erom heen en zijn frustratie richting mij en ook naar Ben toe.
Met het gegeven dat er op ieder forum zich trollen bevinden moet je omgaan, het is niet anders. Jammer is wel dat dit het onderzoek verstoord. Het gaat niet om het oplossen van het gebeuren maar het ventileren van hun frustratie. Hebt u in de gaten hoeveel van de beste onderzoekers het forum reeds verlaten hebben, na eerst hun frustratie hierover geuit te hebben. Ik ben nu uitgetrold!