Re: Noord-Franse gangsters
Op 26-12-2018 18:55 heb ik dit hier gepost maar met vraagteken ? Het kon bijna niet anders.
Daarna is op deze site de melding gekomen dat volgens de franstalige website, Nitelet inderdaad de schoonzoon was.
conclusie; niet erg clever van mij om verder te gaan met gegevens die ik niet zelf nagekeken heb.
FRe CR " Los van deze 2 gegevens lijkt het me nogal moeilijk z'n schoonvader te kunnen zijn aangezien de man enkel 3 zonen had en geen dochter."
Ook FreCR zijn woorden zijn blijkbaar niet absoluut, de man had geen 3 zonen maar 4, weliswaar is één van zijn zonen en schoondochter overleden.
(Puntjes op de i; ook mannen met enkel zonen kunnen schoonzonen hebben)
Wat de verstopte wapens betreft, het lijkt inderdaad niet verstandig; maar voor zover ik weet, ik heb het enkel van horen zeggen, zijn ook in Aalst wapens gevonden door spelende kinderen in de buurt van.............................
Wat de andere toevallige verblijfplaatsen betreft. Ik neem aan dat hij toevallig iets huurde in "Le Touquet", plaats waar VDB "gevangen" zat, maar wat dan met zijn toevallige verblijf in Zwitserland wanneer het losgeld overhandigd werd ???
Trop is te veel zij VDB.
Alhoewel, volgens Nitelet is trop blijkbaar niet te veel
" L’homme a encore précisé qu’il commettait à l’époque en moyenne, avec “son équipe”, 1.000 attaques par an qui lui rapportaient 100.000 euros par mois."
Ik zal er nog een activiteit aan toevoegen, volgens sommige bronnen was Nitelet een tipgever van Vos !?
Eindconclusie. We moeten ons huiswerk herbeginnen, we zullen ons werk hebben met
" 1.000 attaques par an "
tenminste, als dat laatste voor één keer de waarheid zou zijn