LEO wrote:Volgens de duiker voelde de inhoud van de zak aan als 'buizen'. Dit kan volgens mij alleen maar wijzen op shotguns!
Als de duiker zegt dat de inhoud als buizen voelt, dan voelt de inhoud als buizen. Punt. Kunnen het shotguns zijn? Ja dat kan. Maar het kunnen even goed buizen zijn van een stelling of eender wat. Daarbij merk ik op dat shotguns, ondanks velen het zich zo wel zullen voorstellen en verbeelden, niet écht buis-achtig aanvoelen. Als je een shotgun (volledig of in 2 gezaagd) in een jutte-zak steekt, dan hoef je geen kenner te zijn om te voelen dat er een “geweer-achtig wapen” in zit. Overigens maken meerdere shotguns in 1 zak geen “klingel klangel” geluid van buizen die tegen elkaar tikken (ook de lopen niet ... ik weet niet of Goossens daarover iets verklaarde (ik denk het niet)).
LEO wrote:Tenslotte zijn deze drie personen ribbedebie met een zak vol bewijsmateriaal en vermoedelijk in een nep BOB wagentje!
BOB-wagentje? Van die wagen zijn er miljoenen van verkocht (8.135.424 om correct te zijn). Op de website van de politie staat:
Deze R4 droeg geen uiterlijke kentekens van de Rijkswacht.
We kunnen dus niet weten dat het hier om een BOB-voertuig gaat.
Insp. Witse wrote:Rond deze periode gaf Bouhouche opdracht aan zijn vrouw & Beijer om zich te ontdoen van hun ‘stock’
Beijer zal er niet bij geweest zijn, die zat toen (kortstondig) in het gevang.
kenza wrote:Zou de duiker de jute zak herkennen, in Delhaize Aalst zou het een jute zak van de post geweest zijn.
De duiker is reeds overleden.
kenza wrote:Het kanaal is stilstaand water. De Sonnette, de Sam en de Zenne zorgen voor toevoer en afvoer van het water.
De stelling dat het kanaal stilstaand water is, klopt niet. Op het Kanaal Brussel-Charleroi zit een hoogteverschil van 127 meter, dat zorgt sowieso voor stroming. Daarnaast heb je boten die voor beweging zorgen en rivieren die water toevoegen aan het kanaal. Al die elementen zorgen ook voor stroming. Als je in 1490 iets in het kanaal gooit, zal het in 1590 niet meer op dezelfde plaats liggen.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube