Re: Verhaal van Insider
En toch denk ik dat hij gelijk zou kunnen hebben Edd. Ikzelf heb hier ook altijd gezegd de Bende as such bestaat niet of heeft niet bestaan. Dit kon geen 35 jaren duren zonder "witteboord criminaliteit."
Ik ben zeer benieuwd naar wat insider over Overijse te vertellen heeft want als hij daar de mist in gaat zullen we het weten. Er zijn hier nog een aantal mensen die een troefkaart in handen hebben.
Naar eigen zeggen infiltreerde hij in adelijke kringen, geef ons een paar maanden en we hebben het uitgevlooid. Hij is niet de enige die daar infiltreerde. Wat dé kabinetschef betreft, dat wist ook Leo al lang, ik denk zelfs dat hij dat hier geschreven heeft.
Ook ik heb mijn best gedaan, ik geef één voorbeeld:
"En laat het nu de heilige Boudewijn zijn of zijn mannetjes die overval aanwezig waren. Zij het via Estenne bij JPVR. Zij het via de hofdame in de loods. Zij het via de broer van zijn veredelde klusjesman, Strikmans, in het onderzoek naar de Bende van Nijvel. Etc. ... etc. ..."
Hoeveel percent van de winst op je geschrijf had je mij beloofd insider?
Dat houdt dus in dat de super vrome, ultra-gelovige Boudewijn eigenlijk een ijskoude psychopaat was?