Re: Francis Verzar
Nagel op de kop. Vergeet WNP als organisatie. Daar geloof ik al lang niet meer in. Criminele individuen die tevens lid waren van WNP is mogelijk.
Inderdaad!! De complotdenkers zijn nog nooit op hun wenken bediend! En men snapt wel hoe ik dit bedoel toch?
Een stel of eerder een bende zotten die zichzelf onaantastbaar waanden daarentegen daarvan zijn er voorbeelden genoeg. Het is duidelijk dat de WNP helemaal niet die organisatie is geweest die sommigen, en nog het meest hun zichzelf tot leider verhevenen, er van maken. Overigens was ook het Front de la Jeunesse niet zo een organisatie! Kortom, die piste is ongeloofwaardig! Al zullen de zichzelf tot grote leider(s) verhevenen dit anders stellen en zelfs zo "doorgedraaid in hun grootheidswaanzin" dat ze 'kicken" (en hoe ziek moet je daarvoor zijn) op hun contacten met allerlei veiligheidsdiensten; Ik geloof nooit dat deze organisatie ernstig werd genomen en dit omdat zij gewoonweg ook niet ernstig te noemen is, althans niet op de wijze waarop zij hier afgeschilderd worden.
Dat een aantal zotten vd organisatie wel in de criminaliteit actief zijn geweest mag dan weer niet uitgesloten worden! Maar zoals Zeno zegt: nagel op de kop en vergeet de WNP als organisatie "