Zijn ze dan nog op zoek is geen van de overvloedige tips in de goede richting? Als die foto van voor maart 1982 is dan is die genomen ook voor 26 okt. 1981, zie » Forum
Misschien heeft de heer Vernaillen gelijk!
Er is al zoveel verteld, maar ik hoop dat jullie beseffen met woorden praten veranderd er niets. waar is de wil om iets te doen? Want lees volgende, vergelijk dan ook eens andere elementen plus wat doen ze ermee?
the end wrote:Met de sterke gelijkenis tussen de 2 robotfoto's (aanslag Vernaillen en de bende) is het ongelooflijk dat het dossier Vernaillen niet tot het onderzoek behoort. Zie volgende uitspraken:
Merovinger wrote:Coninx: “Bij het maken van deze film was er de hele tijd het gevoel: als dit kan in België, dan kan alles. Ik ben ook bij oud-rijkswachtmajoor Herman Vernaillen geweest (die in 1981 nipt een moordaanslag bij hem thuis overleefde, gepleegd door rijkswachters Robert Beijer en Madani Bouhouche, DDC). Ik heb hem urenlang gesproken. Hij heeft mij dingen getoond en achteraf ook opgestuurd.”
Over de Roze Balletten, seksfeestjes met politici en minderjarigen, waarvan hij bewijzen zegt te hebben gezien?
Coninx: “Je kunt veel verzinnen, maar je blijft niet de hele dag door verzinnen. Vernaillen komt uit die rijkswachthiërarchie. Hij heeft Bouhouche en Beijer gekend toen zij nog met een dienstwapen rondliepen. Veel dichter bij de waarheid kom je niet.”
In juni sprak Vernaillen tijdens een boekpresentatie in Aalst. Hij vertelde dat hij bij Marianne Capelle was geweest, die onlangs de leiding overnam van procureur De Valkeneer. Vernaillen zei dat zij tegen hem had gezegd dat de aanslag tegen hem niet tot haar bevoegdheden behoort.
Coninx: “Hoe kun je nu de betrokkenheid van rijkswachters bij dit soort misdaden onderzoeken als je niet teruggaat tot de zaak-Vernaillen? Zo kun je het nooit oplossen.”
Vernaillen zei verder nog: ‘De ideale manier om de daders nooit te vinden, is ze het onderzoek toevertrouwen.’
Bron: De Morgen | 28 september 2018
Dus iets vertellen heeft geen zin, het behoort niet tot hun bevoegdheden zoals ik al zoveel schrijf. Als je niet bevoegd bent om het op te lossen moeten ze ook niet om info vragen en gewoon stoppen! Weet je ze durven gewoon niet!
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.