Sorry, dat ik niet 'mee' ben. Maar van waar komt dit document? Gaat dit over recente DNA-tests, of is dit van vroeger onderzoek? Het document ziet er al vrij oud uit. Waarom is die ene naam gemarkeerd in het rood. Is er nu al opheldering rond de man in het rood gemarkeerd (Albéric Otten). Zijn garage staat sinds 1973 ingeschreven op bepaald adres, waar volgens boeken van Bouten (en Geens?) ook Farcy 'woonde'.
Beijer raakte enorm geagiteerd van deze vroeg op Franstalig forum. Hij heeft enkel gepost dat man in het rood gemarkeerd daar pas veel later is komen wonen.
Volgens mij staat zijn garage wel degelijk vanaf 1973 op dat adres ingeschreven, tenzij een van jullie tegendeel kan bewijzen. Zat samen met Beijer op internaat en was boezemvriend. Ook bevriend met zoon Beijer en Amory. Ik kan de post niet meer terugvinden, maar als ik me goed herinner was er via Facebook ook communicatie met Verdeyen.
Kan de foto met het paard niet op deze locatie genomen zijn. Zit in wereld van garages, paarden, antiek en immo. Deze man draagt ook zeer vaak een hoed(je).