Re: Minister Geens verwacht proces
Tja Ben, wat wil je dat ik daar op antwoord. Als Fijnaut, C. J. C. F., & Verstraeten in een rapport schrijven dat het er niet in zat in 1997, wie ben ik dan om te zeggen dat de "dieven" het er ondertussen mogelijks terug komen insteken zijn in een vlaag van barmhartigheid of zinsverbijstering. Om dit na te gaan zouden we waarschijnlijk een derde onderzoekscommissie moeten vragen die op haar beurt een aantal "onderzoekers" aanstelt.
Indien ze echt van nul herbegonnen zijn wat het dossier betreft en begonnen zijn met een "nieuw" dossier dan zou ik ze ten zeerste aanraden om al de getuigen terug op te roepen en ze hun eigen vroegere verklaringen terug te laten herlezen. Want ik dacht gelezen te hebben dat mensen die stukken uit het dossier gaan inkijken zijn tot hun grote verbazing moesten vaststellen dat ook de inhoud van PV's soms aangepast was m.a w dat er vervalste PV's tussen zaten. Er zitten hier mensen op het forum die dit kunnen bewijzen.
We kunnen de huidige ploeg niet verwijten dat ze het eventueel niet tot goed einde kunnen brengen. Integendeel, ik bewonder hun moed.