Beste X fader, ik kan me onmogelijk uitspreken in naam van Kuros. Maar er zijn vele gezamenlijke stellingen van ons beiden in onze zoektocht naar datgene ik op mijn beurt lang niet begrijpen kon. Een opeenstapeling van feiten en gebeurtenissen waardoor je dingen begint te linken aan andere. Het spijt me dat ik niet voluit uitleg kan geven, maar ga er maar op aan dat ik alle redenen heb.
Dankzij de leden op dit forum kon ik nog meer verbanden leggen, maar ik ondervond ook twijfel, welles nietes verklaringen en daar kan ik onmogelijk deel aan nemen. Eén ding staat vast, ik beleefde de overval van heel dichtbij, ik was jong (17 jaar) maar het is iets waar ik elke dag mee moet leven. Zonder dramatiek of sensatie te willen uitlokken, weet ik dat er een weg bestaat naar de waarheid. Je kan je best inbeelden dat ik eveneens zoek en bronnen gebruik, en ja het klopt dat ik regelmatig de zoekende kuros zijn naam vaak tegenkom. Meestal bij mensen die ook betrokken zijn, dus wees gerust dat kuros niet uit z'n nek kletst.
Ook bij mijn bronnen kreeg ik onlangs een nieuw gegeven dat bewijst dat er nog veel druk wordt uitgevoerd. Het mag en zal waarschijnlijk nooit geweten worden, men doet te veel inspanningen om mensen het zwijgen op te leggen. Dat is niet anders bij mij. Bij mij heeft het lang geduurd op dit forum te reageren, eens de stap gezet was ik blij en opgelucht maar begreep ook vrij snel dat er wel met de beste bedoelingen werd gewerkt maar iedereen moet begrijpen dat er een leven blijft bestaan dat soms gevaarlijk wordt. En dan, wel dan sta je opnieuw alleen.