Re: Robotfoto 2010
In hoeverre moeten we Guy Bouten geloven? Bepaalde van z'n strafste beweringen blijken niet te kloppen. Er zaten heroïnegebruikers bij Bende Haemers maar over Haemers zelf heb ik m'n twijfels.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Robotfoto's → Robotfoto 2010
In hoeverre moeten we Guy Bouten geloven? Bepaalde van z'n strafste beweringen blijken niet te kloppen. Er zaten heroïnegebruikers bij Bende Haemers maar over Haemers zelf heb ik m'n twijfels.
club_le-happy-few, ik las elders ook dat Haemers last/pijn had van het afkicken, dat heeft men alleen met opiaten/heroïne dus. Zeer zeker niet met cocaine. Smars gebruikte immers ook, makkelijke stap dus voor Haemers, zeker gezien het feit dat heroïne de cocaïne dempt. Veel coke-gebruikers nemen op de duur heroïne om de coke te remmen, en om te kunnen slapen na veelvuldig coke-gebruik.
Het is moeilijk met die robotfoto's, zo lijkt deze ook wel (met alle respect) op sagitarius133 lid van dit forum. En de foto heeft zelfs wel iets weg van Eddy Vos.
En de foto heeft zelfs wel iets weg van Eddy Vos.
Eddy is de mol!
Klopt natuurlijk wel. Als je voor 6 daders 18 robotfoto's verspreidt. Half België trekt wel op een van die robottekeningen, zeker als ze (zoals Eddy ooit eens zei) initieel vaak nog een paar details veranderen om een getuigenis te kunnen verifiëren.
Kan iemand mij vertellen wie deze man rechts op de foto is? Lijkt namelijk ook wel een beetje op de nieuwe robotfoto, of ik vergis me:
Dat is Dominique Salesse.
De Salesse die in het boek van Guy Bouten wordt aangeduid als de man die de Golf heeft gestolen bij D'Ieteren in Erps-Kwerps.
Ben ik de enige die vind dat hij gelijkenis toont met de nieuwe robotfoto?
Neen, maar van wanneer dateert die foto? Ook jammer dat die robotfoto ook wat op Kapllan trekt en op nog enkele andere kandidaten.
Bende van Nijvel → Robotfoto's → Robotfoto 2010