Re: Alain Vincx
Volgens mij is in bovenstaande post de foto links Mendez, de foto rechts Bultot en Mendez, de foto onder is terug Mendez.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Alain Vincx
Volgens mij is in bovenstaande post de foto links Mendez, de foto rechts Bultot en Mendez, de foto onder is terug Mendez.
Totaal verschillende personen.
Wij vinden dat die héél goed op elkaar gelijken.
‘Vincq (Vincx; Darty) die in gevangenis zelfmoord trachtte te plegen, is thans buiten gevaar.”
Ik kende dit krantenartikel niet, maar dit is precies wat ik al heel lang dacht. Zie mijn eerdere posts hiervoor. De speurders van toen hebben gefaald en niet zo’n klein beetje ook, maar dat was hen wel toevertrouwd.
Het is gewoon niet te bevatten wat ik hier lees. Waarom heeft men Alain Vincx laten lopen?
Wij vinden dat die héél goed op elkaar gelijken.
Volgens mij zijn het totaal verschillende personen.
Darty, ze lieten hem gaan bij gebrek aan bewijs en zoals in de rechtbank vaak gezegd; één getuige is geen getuige.
Ze lieten hem gaan bij gebrek aan bewijs?! Laat me niet lachen. Deze reactie is gericht aan de speurkneuzen van toen. Die konden er werkelijk helemaal niks van. Zoals dat in de rechtbank vaak gezegd wordt, ja, maar Vincx hoefde zich niet eens te verantwoorden voor het gerecht, wat mij als wezensvreemd voorkomt. Beerput, basta!
Lijken me totaal verschillende personen.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Alain Vincx