Re: Beersel: 23 December
In je voorlaatste post schrijf je " SV moet de SSP oprichten." Kan je mss eens beginnen met uitleggen waarom of van wie.
En dan heb ik nog een vraag voor jou, speelde de staatsveiligheid onder één hoedje met het SIE ? Ik begin te vermoeden dat bepaalde journalisten documenten hadden die zelfs Lynna niet bezat. Dat zou mij niet verbazen gezien de grote ruzie bij de staatsveiligheid hierover. Misschien moet jij eens uit je comfortzone komen wat dat betreft.
Indien wat jij in je laatste post beweerde klopt, dan hebben we niet alleen Beersel opgelost maar ook de dood van Finné en dan is het zonneklaar op wiens bevel Finné zijn honden dood geschoten werden. Daarmee is dan ook het verband tussen top secret documenten, SSP en de bende grotendeels uitgelegd.
En nu maar hopen dat die "bende" het nooit in zijn hoofd gehaald heeft twee fora op te richten. Mocht ik voor staatsveiligheid gewerkt hebben, ik zou een forum opgericht hebben. En ik zou zelfs al eens bij The End aan de deur gestaan hebben ( smiley)