the end wrote:Ik vraag me af of je het verschil kent tussen valse sporen en echte.
Ik vraag me af of jij het verschil kent tussen fantasie en werkelijkheid, maar goed, dat terzijde.
Ik geloof er in ieder geval niets van dat jij werkelijk over de inside information beschikt waarover je zegt te beschikken, daarvoor klinkt het allemaal te vaag en is het te tegenstrijdig en vooral ook té pathetisch, wat je hier doet. De in jouw ogen enige échte sporen worden natuurlijk geduid en gevormd door de documenten waarover je zegt te beschikken, dat hoef je mij niet meer te vertellen, alleen hoe het nou precies zit met die bende daar mogen we enkel naar raden. Aan dat spelletje doe ik niet meer mee, want daarvoor hecht ik gewoon té weinig geloof aan jouw woorden. Als je werkelijk precies had geweten hoe het zit met deze bende, dan had je er vast wel meer over losgelaten dan je tot nu toe hebt gedaan, want ik begrijp uit de reacties van andere forumgebruikers (waaronder Ben zelf) wel dat je steeds hetzelfde trucje toepast, zonder dat ook maar iemand weet wat je nou precies bedoelt of welke daderhypothese je daarbij voor ogen hebt. Ik ken ook je excuus daarvoor, dus dat hoef je me niet meer te vertellen, maar ik zou je willen vragen om in het vervolg niet meer op mijn reacties op dit forum te reageren, aangezien ik die berichten al met m'n ogen dicht kan uittekenen. Ze voegen niets toe aan de discussie, want er gaat geen enkele concrete theorie of hypothese achter schuil die ik zou kunnen proberen te weerleggen met een betoog. De enige optie die je me (ons) laat is dat ik geloof dat jij werkelijk over de informatie beschikt waarover je zegt te beschikken, maar je draagt daar zelf nauwelijks tot geen bewijzen voor aan.
Er zijn genoeg mensen die erin trappen hier, waarschijnlijk omdat het hun eigen vermoedens (dat het één groot complot is) bevestigt, waardoor ze weinig problemen hebben met jouw werkwijze hier, aangezien zowat iedere complotdenker zijn eigen complottheorie bewaarheid kan zien in jouw woorden omdat je zo vaag blijft over het hoe en waarom. Wat ik er wel uit meen te kunnen opmaken is dat je claimt bij de staatsveiligheidsdienst te werken, te hebben gewerkt, of er toch minstens één betrouwbare informant te hebben (gehad) die jou op de hoogte houdt (of heeft gehouden) van de gang van zaken rond dit dossier. Zo ben je toch aan de (geheime) informatie gekomen waarover je zegt te beschikken?
Ik ga een uitzondering maken op wat eerder zei en wil graag een duidelijk antwoord op deze vraag, want hij is vaag genoeg gesteld dat er geen identiteit uit kan worden vastgesteld indien deze met 'ja' wordt beantwoord.Indien hij met 'nee' wordt beantwoord zal dat voor velen hier een verrassing zijn denk ik, want dat is allerminst wat je lijkt te willen suggereren in je berichten.
Mocht je geen duidelijk antwoord hebben, of willen geven, op deze vraag, dan wil ik aan Ben voorstellen om in te grijpen en je (nogmaals) een waarschuwing te geven, of je desnoods te verbieden om dit forum nog verder te vervuilen met steeds weer dezelfde vage shit, waar niemand wat aan heeft omdat het geen enkel nieuw gezichtspunt oplevert dat zou kunnen helpen bij het vinden van de waarheid. Het verstoort dit proces alleen maar, vanwege de afleiding die je met je vele reacties hier creëert, omdat je je bij iedere discussie op dit forum door deze onzin van jou heen moet zien te worstelen. Kom gewoon terug als wél meer kunt vertellen over je identiteit of over wat je allemaal claimt te weten over deze zaak, want we kennen het verhaal nu wel, dus hoef je niet nog duizend keer hetzelfde te gaan herhalen. Daar wordt het echt niet geloofwaardiger van, het is alleen maar strontvervelend en ook Ben heeft er om die reden z'n buik al meer dan vol van zo te zien, gezien zijn reactie op mijn eerdere uitval naar jou. De waarschuwing die je daarbij van hem kreeg lijk je niet erg serieus te nemen, want je gaat gewoon op de oude voet door alsof er niets gebeurd is. Ik vrees dan ook dat het voor jou méér dan een hobby is, wat je hier doet, eerder een soort ziekte/verslaving. Je kúnt hier gewoon niet (meer) mee stoppen, ook/zelfs niet onder dreiging van een permaban. Als ik in mijn glazen bol kijk dan zie ik het er toch nog wel een keer van komen dat het Ben teveel wordt en je die wel degelijk aan je broek krijgt. Tot die tijd ga ik proberen om je te negeren, maar ik moet je wel waarschuwen dat dit wellicht niet altijd gaat lukken.
1 + 1 = 2