Ik heb het er net nog even met Luk over gehad via de mail, en wij zijn het erover eens dat jullie knettergek moeten zijn. Ik ben daar gewoon open over, hier, lees maar:
Hoi,
wat ik aanhaalde wordt door kurasowa bevestigd! Er zijn echt mensen op het forum die de weg kwijt zijn hoor. Nu denken een aantal (de gekende hoor) dat jij en ik éénzelfde persoon zijn! Kan je nagaan sjonge jonge!
En zo gaat het steeds als je een "afwijkende " visie hebt. Afwijkend van de grote complotheorietjes wel te verstaan.
Ah ze doen maar!
Doch ik weet dat slechts een dosis gezonde verstand van tel is en daar wringt bij een aantal het schoentje!
Zo weet jij nu.
Groet, luk
-----
Hoi Pieter,
Dankjewel voor de reactie en jawel ik zou het niet beter kunnen zeggen dan jij nu doet. Zo is het mij dunkt en ja ik heb dit ook al meermaals zo ervaren hoor.
Het is eigenlijk van de gekke en weet je dat er zelfs een forumlid eens foto's van mijn wagen die voor mijn deur stond geparkeerd op het forum plaatste (om te tonen dat hij wist wie/waar ik ben) en daarnaast een foto van een oude Mercedeswrak met lange antenne d'r op (omdat zo een wagen ergens gesignaleerd werd bij een overval)? Gelukkig werden die foto's door Ben weggehaald en het forumlid gebanned (al is hij nu net terug hoor).
Ik wil maar zeggen: er zit daar raar volk op dat forum en sommigen schromen zich dus voor niks! Ja, dat zij dus echt ver gaan hoor! Eigenlijk kan zoiets niet door de beugel maar ah ik laat mij ook niet intimideren hoor maar daartoe werd dus wel een poging gedaan.
Ben reageert wel correct denk ik ook en ja dus zoals jij zegt: ze zitten gevangen en verstrikt in hun eigen fantasie! Sjonge jonge!
Hou je goed en een fijne avond,
grts luk
-----
Oh, daar kijk ik wel van op, dat iemand bij je huis is geweest om foto's te nemen en deze als dreigpost op het forum te plaatsen. Wie is dat geweest dan?
De reden zal wel zijn dat men zó overtuigd is van het eigen gelijk dat iedere afwijking daarvan wordt gezien als een bedreiging, in die zin dat men je aanziet voor iemand die bewust de boel loopt te verstoren zodat hún waarheid niet aan het licht kan komen. Jij zou in zijn/hun ogen dus een saboteur zijn die ervoor betaald wordt om dit te doen oid, maar ze zijn gewoon knettergek natuurlijk, met al hun vage complotten.
Hetzelfde zou je immers van hen kunnen denken, dat ze bewust de boel lopen te saboteren om de waarheid verborgen te houden, maar ik ben niet zo gek dat ik hierin geloof, hoewel je daar bij The_end wel aan begint te denken. Maar die is gewoon knettergek, dat merkte ik meteen al.
----
Haha zo nog op de valreep vh slapengaan. Dankjewel voor de nieuwe reactie.
En inderdaad, de kerel dacht mij zo te intimideren allicht en zoals je zegt beschouwde hij mij als een stoorzender en wie weet zelfs betrokkene. Kan je nagaan hoe gek zo iemand is.
Het gaat om BOSSI, die is ook goed vh padje af.
Maar zoals je zegt dat zouden wij ook van hen kunnen zeggen en ja bij sommigen zou dat zelfs echt zo kunnen zijn maar ik geloof dat het eerder uit een vorm van gebrek aan gezonde verstand is dat ze zo hardnekkig aan die theorieën blijven hangen. Alhoewel inderdaad...maar dan komt het door "niet wel wijs " oftewel knettergek! yep!
en nu de nachtrust in
1 + 1 = 2