Zonet nog eens de getuigenis van Linda Van Huffelen, (weduwe van Jos, de ook-door-de-Bende neergeschoten concierge, bij hun geslaagde rooftocht naar de toen hyper moderne prototypes van kogelvrije vesten uit Kevlar). Blijft pakkend.
Dus zowel de wapensmid van de groep Diane als de ballistisch expert van de meeste Bende-onderzoeken bleken beste maatjes met Bouhouche. En nog andere vrienden van Madani hier op het forum vermeldt deden in 1982 schietoefeningen/testen op dit nieuwe materiaal van waaruit die vesten gemaakt waren. Slechts een handvol mensen wisten dit.
Heel veel inside informatie, de juiste mannetjes op de juiste posten en bovendien zoals geweten ook zeer stoutmoedig getuige dat ze 2 jaar later hetzelfde geweer in Aalst (back to the point van dit topic) gaan gebruiken ondanks het grote risico van traceerbaarheid door dit wapen te gebruiken dat maar aan een zeer beperkt groepje mensen kan gelinkt worden!
Soms snap ik niet waar dit forum nog toe dient behalve troost en hoop bieden voor de slachtoffers naar gerechtigheid. Als de boswachter de stroper blijkt dan wordt het natuurlijk erg moeilijk om gerechtigheid te verwachten. Soms hee...
Wat weten we heel concreet in overeenkomsten tussen dat bepaalde wapen dat in Temse én dat in Aalst is gebruikt? Vergeef me mijn ogenschijnlijke luiheid en domheid dat ik dat opnieuw vraag... ik moet nog zoveel lezen en opnieuw lezen...