Trobken wrote:Que? Eh? Wat? Er staat toch niet in het artikel dat de keuken van Willy Acke een reusachtige oranjerie was met grote bomen... Wat schrijf je nu toch allemaal? Misschien toch best morgen pas (!) eens een tweede keer het artikel lezen Darty. Ik wens je een goede nachtrust.
Uit die Humo:
"Hij had in die boom een hele constructie gebouwd met verschillende touwen en zelfs een hondenleiband. Hij hing meters boven de grond."
Als hij, met bril op, van meters hoog springt, met een touw om zijn nek, dan klapt zijn bril van zijn hoofd, me dunkt. Zijn bril valt dan op de grond. Bril op de grond en hij, dood aan een touw, worden een poos later gevonden, waarbij mij alles logischer voorkomt dan het terugzetten van zijn bril op zijn neus, terwijl hij dood aan een touw hangt. Dat de vinder er dan voor kiest om zijn bril op te pakken, naar binnen te brengen en op de keukentafel te leggen, komt mij als niet onlogisch voor. Moraal van het verhaal: als nicht Lieve op een dag Willy's bril op de keukentafel aantreft, wil dat niet zeggen dat Willy eerder zonder zijn bril op een 'zelfmoordconstructie' in een hoge boom heeft gemaakt, om daar zonder zijn bril op uit te springen.
Een goede nacht.