gloacoster wrote:Waarom altijd iets raar vinden en zo onwaarschijnlijke theorieën voor de dag schotelen. Blijf nu toch eens bij de feiten.
Ik weet niet of je het forum volgt maar het zou dus wél zo zijn dat Bouhouche gestorven is door een kettingzaag in zijn gezicht te krijgen.
Of door een ontploffende boom.
Ik weet dat ik nu off topic ga... (niet over kettingzagen en ontploffende bomen) maar de cel hééft DNA van Bouhouche.
Sorry dat dat niet zo interessant is want dat maakt natuurlijk de onweerlegbare-hypothese-dat-Bouhouche-die-kettingzaag-opzettelijk-in-het-gezicht-van-de-dode-kluizenaar-uit-de-dieprvriezer-heeft-laten-ontploffen-om-diens-plaats-in-te-nemen en te kunnen vluchten naar Kiribati om te vermijden dat het gerecht diens sporen letterlijk nog zou kunnen volgen natuurlijk wat minder interessant. Elvis is uiteraard niet dood en Diana heeft na grondige plastische chirurgie ook eindelijk rust gevonden weg van alle paparazzi.
Er was eens Madani Bouhouche met een kettingzaag. En hij leefde nog lang en gelukkig.
0 moeite.
In plaats van die hypothese dan toch eens wat verder proberen te staven met mogelijke adressen, sporen, contacten dat Bouhouche vroeger had in Spanje, valse namen die hij gebruikte, ... Ik doe zelf nog moeite (zie post voor de 349 posts over een kettingzaag) om de kettingzaagverdwijntruc toch nog wat te helpen staven maar ik weet het... ik ben een kettingzaagske aan het spannen.
Misschien kan je in het forum Bos en Natuur wel iets over Bouhouche lezen bij het topic "Kettingzagen"?