Precies wat je zegt Tru Dat, maar waarom zouden ze ook. Niet alleen was daar geen reden voor, het is zelfs tegen de Franse wet. En wat Ruf zegt: David naar Fougax et Barrineuf laten komen? Niet An Quitner of zoon David was op de hoogte gesteld van de dood van Dani maar zijn (ex), en dat tussen haakjes, Claude Bureau. Niemand twijfelde over zijn identiteit. Er was geen sprake van enig wantrouwen, laat staan van wat voor onderzoek dan ook. Wat dat betreft kunnen we verder met de hypothese!
LEO wrote:Wat is jouw conclusie Insider? Je schreef er ooit een stukje over hier op het forum maar vind het niet terug. Het klonk me toen aannemelijk in de oren!
Ik ben niet degene die een conclusie moet trekken LEO. Ik verbaasde me over de situatie en omstandigheden rond de dood van Dani en wat hij mij over een mogelijke verdwijning vertelde. Daarom kwam ik met die hypothese en daarbij wat vraagtekens rond het (dubieuze) ongeluk. Ondertussen zijn hier anderen mee aan de gang gegaan, o.a. Joel en Scaramouch. Misschien wordt het tijd om de hypothese aan te passen en een nieuw onderzoek te starten?