Re: Madani Bouhouche
Inderdaad Maigret, zo moeilijk te begrijpen is het niet maar je moet gewoon lezen wat er staat en niet je interpretatie verbuigen tot wat je wil lezen en voor alle duidelijkheid ik spreek mezelf nergens tegen dat doe jij Trobken die dat zo wil interpreteren. Je mooie verhaaltje: waarom zou je als je iemands identiteit overneemt geen credit card kunnen gebruiken? Een zware crimineel vertelde me ooit voorzichtig zijn en twijfelen dat valt op. Zeker zijn en opvallend zaken doen dan merkt niemand iets. Dat kan raar klinken maar toch is het waar!
Voor de duidelijkheid: de hypothese dat Bouhouche nog kan leven onder de identiteit van een slachtoffer is toe te schrijven aan Insider. Bij het lezen en herlezen van diverse bronnen ben ik tot de vaststelling gekomen dat gezien er geen afdoend bewijs is van het overlijden van Bouhouche de stelling of hypothese van Insider ontegensprekelijk op waarheid kan berusten. Ik zeg wel duidelijk "kan berusten". Ik ken Insider niet en hij mij niet, toevallig kom ik tot dezelfde bevinding als Insider na lang gezocht te hebben. Door mee te praten en zomaar alles te geloven wat er op het forum, ook het Franstalige forum en in de pers geschreven staat, kom je geen stap verder.
Kritisch maar met een open geest zonder tunnelvisie naar het dossier kijken en mekaar à charge of à décharge inhoudelijk aan te vullen en zelfs tegenspreken kan leiden tot nieuwe inzichten. Daarom apprecieer ik je werk Trobken maar je moet wel durven openstaan voor andere meningen die inhoudelijk het dossier zijn. Op die manier ben ik ook de schrijfsels van Insider gaan lezen en tot de conclusie gekomen dat de man toch veel info heeft. Na regen komt altijd zonneschijn, soms kan het wat langer duren, maar wandelen kan altijd!
In verband met Bouhouche zijn er nog zeer veel vragen:
Wie betaalde de appartementen en garageboxen?
Waarom is hij nooit veroordeeld voor de diefstal bij het SIE?
Waarom is hij nooit veroordeeld voor de aanslag op Vernaillen?
Wie was effectief eigenaar van de gites in Frankrijk?
Wat is er met de wapens gebeurt die verdwenen na zijn zogenaamde dood en door wie zijn die weggehaald?
Hoe goed kende Bouhouche Darville?
Welke zaken deed hij voor VDB?
Wat was de echte reden om de rijkswacht te verlaten?
Wat was de echte reden om ARI te verlaten?
Wat was de reden dat Weyckamp steeds dicht bij Bouhouche verbleef?
Met welk geld kon hij reizen naar spanje en naar waals brabant ?
Waarom mag het lichaam van Zwarts niet gevonden worden?
Deed hij de diefstal bij het SIE in samenwerking met Bonkoffsky en Marbaix?