@Ben, u houdt zich nu al dagen lang verborgen, terwijl uw forum op zijn grondvesten schudt. Bent u in uw trots gekwetst of is er een andere reden om de hand ‘niet’ in eigen boezem te steken?
Uw sturing en eigen gedrag op verscheidene topics en tegen mede-forumleden met daarbij misplaatste verbanningen, nopen mij om de conclusie te trekken dat het hier op het forum niet ten goede zal veranderen.
In aansluiting daarop, heb ik besloten om in navolging van Tru Dat, het forum te verlaten. Ik verzoek u dan ook om onmiddellijk al mijn postings, onder de naam Insider en daaropvolgend mijn profiel van uw forum te verwijderen, zoals de wet voorschrijft. Ik ga niet meedoen aan de webmaster verheerlijking, om reden dat ik u een zeer slecht webmaster vind.
Als afsluiting van het forum: Vanaf het begin heb ik een raar gevoel gehad bij dit forum. Mensen geven hun visie, en worden afgezeken door trollen en nitwitsen. Dat is niet het probleem, erger is dat er geen sturing is door de webmaster. Hierdoor hebben veel serieuze mensen met hart voor het onderzoek naar de Bende van Nijvel het forum verlaten. Zoals ik al eerder aan u heb gemeld zal dat te maken hebben met uw leeftijd, bij het begin was u nog niet geboren en op het eind liep u nog in de luiers. U heeft geen binding met de gebeurtenissen en de slachtoffers en dat wreekt zich nu.
Erger wordt het nu u zich min of meer begint te beschouwen als een echte onderzoeker naar de Bende van Nijvel. Betrokkenen sturen u informatie om te delen met de forum leden, zoals de naam bij een foto laatst. U, in uw onmetelijke wijsheid, meent die naam niet met de forumleden te hoeven delen maar stuurt hem naar de CBW, slijm, slijm. Het CBW, een instituut dat in 39 jaar nog geen enkel feit bewijsbaar naar boven heeft gekregen en geen onderzoek durft te doen naar duidelijk betrokkenen in hogere kringen. Het CBW, die bewijzen heeft dat rijkswachters betrokken waren bij Bende-feiten, zij lieten hun collega in de val lieten lopen en waren in bepaalde gevallen zelf betrokken waren bij de moord op een collega. Voor een dergelijke webmaster kan ik weinig tot geen respect opbrengen. Denk nog eens na over het persoonlijke bericht dat ik u toegestuurd heb, is het niet beter om helemaal met het forum te stoppen?
Mocht u daar niet toe overgaan, dan wens ik u toch verder veel succes met uw forum en overgebleven leden.