kenza wrote:Ben ik vind u reactie op insider beneden alle peil en zelfs kinderachtig
Tja, soms heb je geen zin om diplomatisch te zijn.
kenza wrote:net zoals u dictator speelt en iedereen een ban geeft en topics naar eigen wil of onder druk afsluit ik weet het niet
Dictator: Een dictator is de leider in een dictatuur. Hij verenigt in een persoon, of in een kleine kliek om hem heen, alle macht, dus de wetgevende, besturende en rechtsprekende macht van een land.
Ik ben de enige beheerder van deze website. Ik neem dus alle beslissing die daarbij horen, die verantwoordelijkheid ligt bij mij. Ik probeer wel steeds open te communiceren over mijn beslissing en open te staan voor feedback en suggesties maar de eindbeslissing ligt steeds bij mij. Zoals ik al tot in den treuren heb herhaald, zijn mijn beslissing niet altijd perfect en ik sta ook steeds open voor verbeteringen en terechte kritiek.
Als mensen volgens mijn interpretatie de regels overtreden, dan volgt er een "straf". Is die straf altijd perfect? Nee, totaal niet.
Gaat een topic volgens mijn interpretatie de verkeerde kant uit, dan wordt het - al dan niet tijdelijk - gesloten zodat de rust kan terugkeren? Is dat een goede beslissing? Ik weet het niet. Maar ze werkt wel.
kenza wrote:Wat is uw bedoeling ?
Dat valt duidelijk te lezen op deze website.
kenza wrote:Van iedereen die een meerwaarde aan het forum te verjagen ?
Ik heb te veel tijd, geld en energie in deze website gestoken om hem te laten overnemen door fantasten, oplichters en criminelen. Dat zijn niet mensen met meerwaarde, dat zijn aandachtszoekers en zo lopen er jammer genoeg veel te veel rond.
En nu sluit ik me aan bij de reactie van BAX. Terug over naar de orde van de dag.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube