Topic: Sint-Pieters-Leeuw: 31 Juli 2009
Kwam dit toevallig tegen, maar lees vooral onderstaande reactie op dit bericht.
31 Juli 2009
Woensdagavond omstreeks 18 u werd een diefstal gewapenderhand gepleegd in de Delhaize, Pastoor Vendelmansstraat in Sint-Pieters-Leeuw. Twee gemaskerde en gewapende daders vielen de winkel binnen en eisten onder bedreiging van een handvuurwapen de inhoud van de kassa.
De kassa werd vervolgens door één van de daders losgerukt omdat de kassierster deze niet direct open krijgt. De twee daders stapten vervolgens in een grijze Peugeot Cabriolet dewelke voor de winkel geparkeerd stond en alwaar een kompaan, eveneens gemaskerd, hen als chauffeur van het vluchtend voertuig opwacht. Het voertuig neemt de vlucht in de richting van het Weerstandsplein om hun weg verder te zetten via de Bergensesteenweg. Er werd niemand gekwetst. Enkele personeelsleden en een drietal aanwezige klanten waren sterk onder de indruk van de feiten en kregen slachtofferhulp aangeboden.
31 Jul 2009 Marc Sluys AGR
reactie op dit bericht
Bericht van Gistelinck Edward toegevoegd op 18-06-10 om 10u55:
Hierover weet ik niets, maar wel over de bende van Nijvel... Ik heb namelijk zeker 2 van de daders gezien en herkend.. Kan u me in contact brengen met de heer Eddy Vos, want via de politie lukt het niet, en het is tegen de verjaring aan redelijk dringend aan het worden... dierenarts Lic. Gistelinck Edward Nieuwstraat 24, bus s 9770 Kruishoutem GSM 0477/627368