Ik neem aan dat je met de nummerplaat bedoeld dat die bewerkt was op de manier zoals Bouhouche dit deed. Een van de rijkswachters die in Nijvel beschoten werd beschreef een van de schutters als een man met voorhoofdskaalheid en meende Amory te herkennen.
De adjunct directeur van de Delhaize in Aalst die oog in oog stond met de reus en van alle getuigen waarschijnlijk het dichtste bij hem stond herkende formeel Michel Libert. Bij de overval op Dekaise werd Bouhouche herkend... Ik wil maar zeggen, Els Clottemans werd veroordeeld voor de parachutemoord op basis van minder gegevens.
Ruf Nachtergaele wrote:Hieronder een oud krantenartikel voor jullie; is misschien nog interessant in de context van de titel van dit subforum. Gazet van Antwerpen 13 september 1991 voorpagina:
Na het herlezen van het artikel over De Staerke valt mijn frank. Denk ik. Valse rijkswachters in uniform. Een herhaling van de overval op het geldtransport van Zaventem. Dit gegeven samen me het feit dat een van de agenten tijdens de schietpartij Amory herkende.