Re: Reconstructie van Hestur
Luk paard wrote :
Ook niet als na vele keren wordt aangetoond dat hun fantasie daadwerkelijk op hol slaat.
Kortom: het is triest!___________________________________________
Paarden slaan op hol
Ik ga hier nog één keer op reageren
Welke politieker , magistraat , speurder , rijkswachter enz,,, gaat zijn gat en reputatie verbranden en op het spel zetten voor ordinaire gangsters te beschermen
Het is geen vaststaand feit dat de BvN van hogerhand beschermd werd, maar slechts een aanname van jou. Mensen kunnen ook incompetent zijn en fouten maken, deze fouten dan weer toe willen dekken enzovoorts, waardoor de schijn van betrokkenheid gewekt kan worden.Er is dan ook geen hard bewijs dat deze gangsters daadwerkelijk beschermd werden, maar als jij dat wel gevonden denkt te hebben dat moet je het maar tonen, dan kunnen we er wellicht over discussiëren om te te zien hoe hard dat bewijs dan is.Dit is namelijk de grote vraag in dit dossier en als jij al begint te stellen dat het gewoon zo is dan is er (voor jou) geen andere conclusie meer mogelijk dan dat we hier met een complot te maken hebben. Ik zie echter andere dingen, met name in de uitvoering van de delicten, die het zeer onaannemelijk maken dat we hier met een professionele bende en/of een groot complot te maken hebben. De argumenten hiervoor en de logica erachter zijn echter aan dovemansoren gericht, omdat jullie er nu eenmaal van overtuigd zijn geraakt dat de BvN wel degelijk beschermd werd door hooggeplaatste personen.
Gangster bluffen graag en dat komt sowieso aan de verkeerde oren
Als gangsters gearresteerd worden dan houden zij zich meestal niet om te beginnen zingen om het op een deal te gooien
Gangsters zitten vroeg of laat krap bij kas en dan gaan ze ook zingen voor de beloning van 250000€
Niemand durft praten omdat ze weten dat het tot de hoogste kringen leidt en ze op een dodenlijst staan of hun familie (denk ik)
Ook zigeuners zullen elkaar nooit verraden aan de politie, want ook dan kom je op een soort dodenlijst te staan, met je hele familie erbij. Je wordt in ieder geval verstoten door de gemeenschap en/of gaat een zeer zware tijd tegemoet waar geen beloning hoog genoeg voor is om het te riskeren, al kreeg je een miljoen. Je gelooft dit misschien niet, maar dan ken je deze gemeenschap gewoon niet goed genoeg.