61

Re: Alain Moussa

Inderdaad Kenza zo denk ik er ook over! Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan. Ook in art. 14, lid 2 van het Internationaal verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten (IVBPR) is een rechtsgrond te vinden voor het vermoeden van onschuld:

Een ieder die wegens een strafbaar feit wordt vervolgd wordt voor onschuldig gehouden, totdat zijn schuld volgens de wet is bewezen ...!

En zo is het, en niet anders!

62

Toen de beweringen van Alain Moussa las dacht ik er komt toch eindelijk een doorbraak en ik heb mij vergist maar tot vandaag zie en merk ik geen enkele nieuw element. De CWB volgt duidelijk een andere piste als je de laatste ontwikkelingen volgt betreft oa opgravingen (Pecrot) dan vermoed ik dat ze iets hebben om zich vast in te bijten
Dit is louter en alleen wat ik er van uit maak. Ik heb mij nooit met namen of mogelijke organisaties bezig gehouden enkel met mogelijke plaatsen en deze passen in mijn visie.

Uiteraard waren er mensen die dit uitvoerden en daar kunnen namen op geplakt worden maar volgens mij hebben ze De Staerke zijn werkwijze deels gekopieerd als heel strategische misleiding en De Staerke heel sluw in de val gelokt. Ook moet het een machtige organisatie zijn om zoiets in elkaar te steken met kennis en inzage in dossiers van gangsters

UIt de recente berichtgeving, o.a. Gilbert Dupont, kan je afleiden dat het gerecht nog steeds de piste van extreem- rechts volgt

Dat lijkt me vanzelfsprekend. Michel Libert, Jean Bultot waren beiden extreem-rechts. Van de anderen weet ik het niet

65

Bij mijn weten is De Staerke niet extreme rechts en heeft hij geen terroristische sympathieën. Dus waarom zou hij dan op kinderen schieten. En er was in Aalst niemand met het gestalte van De Staerke en de robotfoto dat idd op Salesse gelijkt kan ook mister rent o kill (huurling).

66

Dat klopt, daar is hij toen destijds inderdaad voor veroordeeld  voor moord ....

Moussa blijft namen noemen » pnws.be

68

Dat stond al een aantal dagen op zijn facebook maar niemand die daar aandacht aan schonk. Iedereen focust alweer op die verdomde Philippe De Staerke. En op Mincky terwijl Moussa hier een vorige politiecom. beschuldigde hem wapens verkocht te hebben via een informant (on a melange les armes ... Beijer). Deze politiecom. bleek de loopjongen van Mauss. Tik deze laatste naam eens in op de zoekfunctie

(Er is mij ook opgevallen dat Moussa een heel fraai appartement kreeg via het OCMW van Asse. Asse?)

En wat vinden we nog over deze Beneux ....

Beneux Philip, politiecommissaris, vervormt het officieel verslag van de familie audities met betrekking tot het feit dat Michel Nihoul was gezien bij het zwembad van Bertrix op de dag van de verdwijning van een der slachtoffers van Dutroux en dat vandaar nooit van terugkeerde naar huis.

70

Inderdaad, en het is heel erg hoe ze die Vlaamse familie hebben behandeld nadien!