Dat waarheidsserum zal niet nodig zijn. Hoe meer we te weten komen hoe meer fouten we vinden. Zo staat hier bijvoorbeeld op het forum
"Hilde Geens interviewde ooit Delhuvenne. Tijdens dat interview had hij het over de betrokkenheid van Bruno Vandeuren bij de overval op Dekaise. Hij noemde toen geen opdrachtgevers. Jaren later deed hij dat wel en verklaarde aan Gilbert Dupont van La Dernière Heure dat de opdracht van Michel Anthemus kwam. Geen idee wat daar van aan is. Een naam die ook in verband met die overval vaak valt is die van Jean-Luc Baugniet, die later met Jean Marie Tinck een cel deelde en hem bepaalde feiten met daderkennis ovder de bende vertelde."
Ik zat er natuurlijk niet bij toen Hilde Geens Delhuvenne interviewde en volgens haar noemde Delhuvenne Anthemus niet. Dat is mogelijk MAAR Delhuvenne werd bij de GPP Brussel geroepen omtrent zijn verklaringen over Bruno Vandeuren. Toen hij liet vallen dat Bruno een enorme admiratie had voor Anthemus stoof de ondervrager redelijk aggressief op en maande Delhuvenne aan de naam Anthemus nooit meer te vernoemen aangezien Anthemus een "indic" was van de ondervrager (s). Dat bleek in die tijd redelijk vaak voor te komen. Te vaak.
In ieder geval, Delhuvenne zat er "midden in " Als hij niets wist wist niemand iets. Hij was niet alleen de advocaat van Haemers en Vandeuren maar ook van een aantal Front de la Jeunesse leden. Bovendien heeft hij jaren samen geleefd ( ik denk een tiental jaren) met een zekere Bernadette. ( vermoord in Torrevieja) Zij was één van de madammen van het Montaricourt netwerk ( zie Eurosystem ) Hij was op een gegeven moment de zakenpartner van Fransevich.... ( link met SGRA DIA via Monsieur)) Hij was bevriend met Luc Van Keerbergen. Was de advocaat van één van de beschuldigden van De Mirano ( Criyns?)Hij werd ontvangen op het kabinet van Gol ( ik vermoed door Leroy) toen hij probeerde te bemiddellen voor een dame die haar rijbewijs kwijtgespeeld was en kreeg als antwoord dat dit in orde zou komen op voorwaarde dat Delhuvenne hem alles zou vertellen wat hij wist over Bulthot......Ik kan zo nog een tijdje doorgaan. Mocht ik de tijd hebben. Het is aan jullie om te verifiëren .
Ah, ik ben Roland Poitiers en Damseaux nog vergeten. ( met wie hij al eens ging eten naar 't schijnt)
En ten slotte, Delhuvenne is verschillende keren opgepakt en bij mijn weten werden hem een 7 a 9 feiten ten laste gelegd. Zo is hij oa opgepakt voor de verkrachting van een minderjarige maar is hij niet veroordeeld aangezien het gevonden DNA niet klopte. Ik denk dat hij één veroordeling heeft gekregen.