Op de eerste plaats vind ik het zeer moedig van Philippe Clerbois om deze getuigenis neer te zetten daar dit volkomen niet in anonimiteit heeft plaatsgevonden. Dat Philippe Clerbois mogelijk vatbaar was voor invloed van een 3e persoon tijdens de hypnose laat ik graag in het midden. Wat mij enorm interesseert is het volgende, en daarvoor heb ik jullie hulp nodig.
We weten intussen dat Haemers meermaals herkend is (aan het rondpunt in Aalst, in de winkel, aan het bos van la houssière).
We weten dat de killer mogelijk geraakt is bij de vlucht uit Aalst.
We weten nu dat hij mogelijk gestorven is aan zijn verwondingen opgelopen tijdens de vlucht uit Aalst.
Naast de moedige getuigenis van Philippe Clerbois wordt er in de media niets verteld over deze nachtelijke gebeurtenis in het bos van La Houssière. Toch beweert Eddy Vos bij hoog en laag dat de killer gestorven is tijdens de vlucht uit Aalst en blijft hij meermaals zoeken in het bos van La Houssière. Of Eddy Vos heeft tunnelvisie, of hij heeft bewijzen gevonden die wij niet mogen kennen (wat ik eerder geloof).
Kunnen jullie mij vertellen wanneer de getuigenis heeft plaatsgevonden ivm het droppen van de wapens in Ronquières? Ik vind deze getuigenis niet meteen terug op het forum. Ik weet wel dat iemand met "mr. docteur" werd aangesproken. Mogelijk is deze eveneens gecontacteerd betreffende de verwondingen van de killer, of was zijn locatie het safe house na de raid? Heeft mr. Docteur laten weten dat de wonden fataal waren en:
1 groep gaat de killer vermoorden & begraven
gaat een andere groep wapens droppen ter misleiding (geen Aalst wapens) om een vals spoor te leggen.
Hoe zien jullie dit?