Re: Vragen
Ik denk, en ik kan er naast zitten, dat de overval op Dekaise los staat van de andere feiten. Bij die overval droegen de daders geen masker. Getuigen meenden oa Bouhouche te herkennen. Ik denk dat het arsenaal aan wapens die daar buitgemaakt zijn onder verschillende bendes verdeeld werden en daarmee verschillende feiten gepleegd werden die geen verband met elkaar houden.
De aanval op Dekaise is via ballistiek (hetzelfde wapen) met Maubeuge verbonden. Ik zie echt niet Bouhouche een overval plegen op een kruidenierszaak. Ze droegen geen maskers, maar konden perfect worden opgemaakt, valse snorren of pruiken dragen.
Als het arsenaal verdeeld werd onder verschillende bendes, dan weten die bendes, als ze worden gearresteerd tijdens een overval, dat ze zullen verdacht worden van de moord van een politieagent (Haulotte in Waver). Zulke hete wapens gebruik je liever niet, als je met Waver niets te maken hebt. En als het toch zou zijn dat die wapens verdeeld zijn tussen verschillende bendes, is het toch raar dat die verschillende bendes altijd met 3 zijn, en altijd met een"reus" en een "oude".