Uiteraard zijn we weer eens flagrant afgedwaald over de kern van mijn theorie :
De " Strategie van de spanning " en de betrokkenheid van buitenlandse inlichtingsdiensten . Vanzelfsprekend moet een agressieve inlichtingsdienst kunnen gebruik maken van inheemse hulp . Via de afpersbare Rijkswachttop en schuins marcherende politici was hieraan geen gebrek ! Deze waren de organisatoren en manipulatoren van de vele dwaalsporen waarvoor land en terrein kennis nodig is . De boswachter is de beste stroper . En de boswachter had de beschikking over geoefende stropers (B&B) die via ARI hun diensten konden coördineren . Wie vond een thuishaven in de US of ging er op bezoek ?
Maar wat me het meest stoort , buiten de hand en spandiensten van SHAPE / NATO , is de oorverdovende stilte uit politieke middens . Voor mij zijn ze eveneens schuldig : "Schuldig door medeweten" !
Heeft iemand verder inlichtingen / feiten in verband met de " Strategie van de Spanning " en het steeds spoorloos verdwijnen van de daders , dan kan dat hier aangevuld worden .
Ik bekijk o.a. Maubeuge , Dinant , Dekaise enz. los van de "Strategie v/d Spanning"