Re: Verhaal van Kuros
Waarom ik denk dat de eerste reus niet dezelfde was in Aalst? Omdat ik enkele weken voor de overval (het moet een dinsdagavond geweest zijn) bezoek heb gekregen van bepaalde reus en die dan zou vragen om rijkswacht te bellen. Hij kon het niet gewoon worden in de maatschappij. Hij was 2 of 3 dagen ontslagen uit Nieuwe Wandeling in Gent. Maar is volgens mij niet "toevallig" binnen geweest. Hij had een gesprek met een bepaald iemand. Die dan zei: "ik beloof u ik ga u schrijven en zal u komen bezoeken."
Nadien op 9 november krijg ik opnieuw bezoek enkele uren voor de raid van 6 personen, waarvan ene langen. Of mocht diezelfde persoon dan niet meekomen? Wetende dat hij zou herkend worden (kan ook!) en was hij er toch bij? Wat betreft dat die boeven geen normaal leven konden leiden geloof ik best: ze hadden moeder natuur enorm tegen. Ze hadden allen het bandietengezicht. Enkel goed voor in een film te spelen en de "slechterikken" uit te hangen. Geen normale job en ook geen normale relatie! ze schrokken af! Sorry, het was zo.
Weet ondertussen iemand meer hierover?