Re: Peugeot: Aalst
In Marianne Cappelle heb ik nog vertrouwen, de enige ooit die rechtdoor gaat. Alle andere betrokkene uit Charleroi zeker niet. Brisante informatie is al 35 jaar om op te rapen, waarom deden ze het niet? Ik geef jullie enkel wat stappen in de goede richting, het forum was ooit fantastisch. Zoveel juiste dingen samengebracht die anders weg en vergeten waren. Zoveel mensen die zich ingezet hebben op dit forum. Het was een groep, een familie, door ruzie en gelijk is dit allemaal kapot gegaan. Het forum is een schim van wat het ooit was, misschien kan het toch nog 2 jaar herleven met mensen die allen de neus in dezelfde richting zetten. 2023 is het laatste jaar voor het bende dossier, na dit is het gedaan. Geen tijd meer om een proces voor te bereiden, en dit zijn niet mijn woorden maar van justitie zelf.
Alle info die bij ons binnenkomst wordt doorgegeven aan de juiste personen bij justitie, al jaren! Of het al nut heeft gehad, goede vraag. Ik weet het niet !
Er zijn zo van die ochtenden dat ik instant mottig word. Geen tijd meer om een proces voor te bereiden? Worden wij nu geprovoceerd? Is het de bedoeling dat slachtoffers een wanhoopsdaad begaan of in de fout gaan? Gaan ze deze kelk ook laten verdrinken. Hoop oprecht dat dit dan niet over de vrouw gaat waar je nog vertrouwen in hebt en anders zou het wel fijn zijn dat ze weet uit welke hoek zij getackeld wordt.
Staatswees, tot bewijs van het tegendeel.