Re: Robert Beijer
De huiszoeking bij Beijer kadert in een reeks onderzoeksdaden die door covid vertraging hebben opgelopen. Om het zacht uit te drukken. Ook Bultot ging ondervraagd worden. Tenzij Beijer op zijn laptop een file heeft 'bewijzen van mijn betrokkenheid Bende van Nijvel' denk ik dat ook deze scoop weer met een sisser zal aflopen. En eigenlijk, we gaan er allemaal van uit dat hij betrokken is maar misschien gebruikt hij het dossier over de bende gewoon om justitie te treiteren. Zou me nog niet verbazen
Als je zijn boek gelezen hebt, weet je dat hij ten allen tijde voorbereid is... Op dat gebied verwacht ik niets, maar misschien levert de huiszoeking wel interessante gegevens op over zijn contactpersonen: zij die lekken uit het dossier en hem de informatie doorspelen via via. Ik vermoed dat er bij onze zuiderburen toch wel enkelen zijn die last hebben van hun darmen. Ik zou er absoluut niet van verschieten dat hij het ganse dossier heeft. Ik hoop dat de vertraging ervoor gezorgd heeft, dat ze zich nog beter voorbereid hebben bij Justitie. Mijn vake hield van schaken, dus hoop ik op een symbolische meesterzet en supporter voor Team Justitie.