Re: Laurent Podevijn
Vermits HIPA ervan overtuigd is dat zijn familie reeds doelwit was voor de aanslag en Podevijn reeds eerder bedreigingen uitte zou ik (eens en voor altijd) eerder in deze richting denken.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Laurent Podevijn
Vermits HIPA ervan overtuigd is dat zijn familie reeds doelwit was voor de aanslag en Podevijn reeds eerder bedreigingen uitte zou ik (eens en voor altijd) eerder in deze richting denken.
Beschik jij over aanwijzigen dat naast de genoemde Rijkswachters ook De Staerke wel eens bij Podevijn over de vloer kwam?
Net als mijn grootvader ben ik overtuigd dat men ons moest liquideren.
Dat er getuigen zijn van wapens in de garage van Podevyn is geweten.
Maar dat uw grootvader en uzelf ervan overtuigd zijn dat men uw dierbaren moest liquideren, HIPA, roept toch ernstige vragen op ivm met de aanleiding daartoe. Is er eventueel een aangifte geweest door uw grootvader ivm mogelijke wanpraktijken bij Podevyn destijds? Op wat zou u zich verder baseren om daarvan overtuigd te zijn?
HIPA, is het mogelijk dat niet jullie hele gezin het doelwit was, maar enkel jouw moeder? Als het waar is wat ik lees, was het hoofdzakelijk jouw moeder dat de gewoonte had om alvorens sluitingsuur inkopen te doen. Het was ook zij dat mogelijk nog iets zei tegen de overvallers.
Ik weet dat het heel moeilijk voor jou ligt, zou wel een ander beeld op zaken kunnen richten.
Wat vast staat is dat alles waar Mendez mee te maken had, niet voldoende onderzocht is.
Vele onder ons lijken te vergeten dat dit dossier nog steeds gesloten wordt voor het huidige onderzoek.
HIPA wrote:Net als mijn grootvader ben ik overtuigd dat men ons moest liquideren.
Dat er getuigen zijn van wapens in de garage van Podevyn is geweten.
Maar dat uw grootvader en uzelf ervan overtuigd zijn dat men uw dierbaren moest liquideren, HIPA, roept toch ernstige vragen op ivm met de aanleiding daartoe. Is er eventueel een aangifte geweest door uw grootvader ivm mogelijke wanpraktijken bij Podevyn destijds? Op wat zou u zich verder baseren om daarvan overtuigd te zijn?
Zie het bericht in dit topic van HIPA in verband met reeds eerdere bedreigingen van Podevijn naar zijn familie toe.
Zoals ik lees kent David de ware reden niet vermits nog te jong om zich deze details te herinneren. Maar als Podevijn zo maar briesend binnen liep bij de familie Van Den Steen, dan is het goed mogelijk dat de familie Van Den Steen ook wel eens binnen'sprong' bij Podevijn, en daar dingen heeft gezien die ten allen tijde verborgen moesten blijven.
Ik vind het vreemd dit in vraag te stellen, vermits HIPA ons wil duidelijk maken dat het om gerichte liquidaties ging. Dit aan de hand van zijn persoonlijk onderzoek alsook de bespreking van een mogelijke vete tussen andere slachtoffers en de bende De Staerke.
Graag kaats ik de bal terug, geloof jij, na alles wat we in de loop der jaren zijn te weten gekomen over de slachtoffers -en niet enkel in Aalst- dat deze at random zijn gekozen? Naar mijn mening is dit idee zo onwaarschijnlijk dat je het toch wel meer dan flink zal moeten onderbouwen.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Laurent Podevijn