Iemand te veel en iemand te weinig:als ik de namen van in aalst neem dan gaat het om: Gilbert Van Den Steen, zijn echtgenote Marie-Thérèse Van Den Abiel en hun dochtertje Rebecca Van Den Steen, Dirk Nijs en zijn dochtertje Elsie, Marie-Jeanne Mulder, Georges De Smet en Jan Palsterman.
Wat valt op:als we kuros als de persoon die ook moest gedood worden erbij nemen hebben we al iemand die niet gedood werd,wie is de persoon dan die gedood werd maar niet gedood moest worden.
Gilbert v.d Steen (en dochter) moest(en) dood.
Marie-Thérèse van den Abiel is ook dood maar mocht niet dood.=Iemand te veel.
De zoon overleeft het wonder bij wonder:in zijn verklaring zegt hij dat ze opeens vanachter een muur sprongen,aan het wachten of toeval
Wat ook kan "met iemand te veel of te weinig" is het volgende:V.d Steen Gilbert moest dood=gelukt maar de moordenaars doden hierbij ook de dochter per ongeluk,want het meisje stond achter de vader en als het juist is wat ik lees doorboorde de kogels hun vader en de dochter.Dus misschien is de dochter per toeval gedood en hebben ze hierbij ook de vrouw gedood,wat niet de bedoeling was oorspronkelijk.
-
Dirk Nijs en dochter moesten dood:gelukt
-
kuros en zoon moesten dood:mislukt:naar winkel gestuurd maar niet gekomen.=Iemand te weinig
-
Palsterman Jan:gelukt
-
Er zijn verbanden tussen deze slachtoffers,in detail kan ik niet treden,maar dat hoeft ook niet,neem het verhaal van kuros en je komt er.
Ik noem het niet toeval,dat hij eerst bezoek krijgt en daarna naar de Delhaize word gestuurd,iets wat hij normaal niet moest doen alleen en zeker niet naar de delhaize.
Plus hij word rond +/- 19h opgebeld met vraag of hij al vertrokken is:een beetje teveel van het goeie vind ik,en om wat hij dan nog moest gaan in de winkel is zeker van het goeie te veel,een kleinigheid.
Wat is nu de dekmantel? de kinderen
Wie gaat zijn eigen kinderen nu vermoorden? het klinkt allemaal misschien ver gezocht maar ik denk dat het de enige manier was om het niet te laten uitkomen,ik bedoel dat men nooit het verband zou leggen dat .
Er is geen verband tussen de slachtoffers maar wel tussen elkaars nabestaanden.
En dat is denk ik niet onderzocht.
Moesten die slachtoffers het overleeft hebben konden ze misschien ook zeggen dat ze vreemde types gezien hadden dagen/weken ervoor maar wie op de parking was moest eraan geloven,en waarschijnlijk zijn er nog mensen zo om het leve gekomen ik aan Overijse en Eigenbrakel,Léon Finé werd beschoten en viel neer.De reus ging naar zijn lichaam en draaide het om en diende een nekschot toe,Finé was informant maar de manier waarop hij gedood werd doet toch de wenkbrauwen frontsen,een nekschot dient men toe bij afrekeningen bij de maffia,dus die man moest gedood worden volgens mij.Waarom draait hij hem anders nog eens om?Om zeker te zijn.
Ook de moorden vanaf '82 zijn merendeels afrekeningen of eventuele getuigen die geliquideerd werden.