81

Re: Alain Moussa

Moussa? Atletisch figuur? Knappe kerel? Grootte?

Knappe kerel kan je zelf over oordelen, er staan een aantal foto's van hem in dit topic. Voorts ben je me voor met je vraag fenix, de grootte van deze man is nergens te vinden.

Een knappe vent is een baas.

Spectator Of Life wrote:

Knappe kerel kan je zelf over oordelen, er staan een aantal foto's van hem in dit topic. Voorts ben je me voor met je vraag fenix, de grootte van deze man is nergens te vinden.

84

Ik dacht mij te herinneren dat Bely de onbekende beschreef als een knappe kerel (niet op het forum). Dat is niet echt mijn mening over Moussa om het zacht uit te drukken. Een drugverslaafde gangster en pooier die bars bewaakte doet mij eerder kokhxxxen.

Staat deze foto van een jonge Moussa op het forum? » www.sudinfo.be

Deze foto stond reeds op het forum. Knap is relatief, je zou op basis van die foto bijvoorbeeld kunnen stellen dat de man met de juiste kledij niet mager geschouderd is.

Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt; hier aantonen dat Moussa en Philippe De Staerke al dan niet betrokken waren. Er zijn reeds veel aanwijzingen meen ik voor deze twee namen; als dat telkens dwaalsporen zijn is de man achter de bende een waarlijk genie. Hebben ook al elkaar lopen beschuldigen, voorvallen bekend enz. Dat het bizar is allemaal. Je vraagt je af wie hier met wiens voeten aan het spelen is.

86

Ja juist, met de juiste kledij en na een kappersbeurt ... Ik snap wat je wil zeggen. En inderdaad qua uiterlijk type vergelijkbaar met Jandrain. En volgens Barbier moest Calmette Jandrain klaarstomen om te infiltreren in een drugsbende (in opdracht van Latinus). Of dat effectief gebeurd is weet ik niet.

Op zijn facebook staan (stonden) foto's uit zijn jonge jaren, waarvan een waar hij mikt met revolver.

88

Blijkbaar is Moussa overleden (Facebook nieuws)?

89

L'ancien truand Alain Moussa est décédé

Son nom avait été cité dans le dossier des Tueurs du Brabant.

On apprend ce samedi soir la mort de l'ancien truand Alain Moussa. Il y a deux ans, le gangster des années 1980 avait fait la Une de l'actualité en dénonçant deux membres de la bande De Staerke comme ayant participé à la deuxième vague des tueries du Brabant, celle de 1985. Moussa avait lancé ces accusations sur le réseau social Facebook deux jours après avoir été entendu par la police judiciaire fédérale de Tournai. Il disait n'avoir pas confiance dans les enquêteurs. Se confier sur Facebook était pour lui, disait-il, une manière de garantir sa sécurité.

Bron » www.dhnet.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Langzaam maar zeker verdwijnen alle mogelijke spelers definitief van het schaakbord ...