Topic: Theorie van Kenza
Volgens mij is de Bende van Nijvel van op de de Molenbeekstraat in Erembodegem vertrokken (achter de oude wasserij). De Golf is naar Delhaize Aalst vertrokken en de Mercedes is naar het Osbroekpark gereden. Na de overval wachtte de Golf via walkietalkie op een teken van de Mercedes dat de kust veilig was en dan is de golf vertrokken (verklaring voor het wachten op de parking). Dan is de Golf richting Stro Kappelletje (Denderleeuw) gereden. Dan via Okegem-Pamel dan veldweg bunkers heeft hij steenweg overgestoken via veldwegen naar steenweg Halle om te eindigen in hun schuilhol te Kester.
De Golf is gezien aan frituur laag plafond. Hoerenkot de lapinos. Kruispunt stro kapelletje door 3 onafhankelijke getuigen (gekend bij CWB) met open koffer en de reus springlevend want de Golf vertraagde aan het kruispunt en hij wou de kofferklep sluiten.
Dan is de Golf gezien aan hoerenkot het jagershof waar hij stopte en iemand uitstapte om de koffer te sluiten. Dan is de Golf gezien in Pamel aan café Molen door 2 getuigen dat hij verharde veldweg inreed en even stond te wachten. Dan is de Golf gezien dat hij in Meerbeke de steenweg overstak. Dan is de Golf achtervolgd door de zoon van de schepen op Steenweg naar Halle. En in Kester is hij ineens spoorloos verdwenen en is hij volgens mij naar de Kesterheide gereden.
Ook denk ik dat de Golf in de steengroeve van Lessines is gedumpt.