Re: Gezocht

Heeft er iemand toegang tot het PDF document op deze site? » www.scribd.com

42

Ja normaal gezien iedereen.

Ja en er bestaat nog een uitgebreidere versie van met meer pagina's.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

the end, en kan men de uitgebreidere versie eveneens vinden op het Internet?

45

Beste forumleden, ik ben een journalist in opleiding, en sinds een week ontzettend geïnteresseerd in de Bende na het luisteren van de podcast afleveringen van 'De Volksjury.' Ik kreeg het idee om een miniserie te maken waar ik alle plaatsen met mijn camera en microfoon bezoek waar de Bende heeft toegeslagen/ mee te maken heeft.

Voor meer duiding tussenin de beelden van de plaatsen, zou ik graag getuigenissen en experts willen interviewen. Het gaat waarschijnlijk en lange tijd duren voor ik echt aan het filmen begin, of ik het uiteindelijke product af heb.

Als er experten/getuigen zijn, of mensen die er in contact mee staan, kan je me contacteren door te reageren op dit bericht, of door een mail te sturen naar axelleemans@hotmail.com

Als er voor de rest tips zijn waar ik mijn kennis over de Bende kan verbreden, of iets anders dat mij kan helpen bij het maken van deze serie, hoor ik ze heel graag.

Alvast bedankt

Axel Leemans

46

Contactgegevens gezocht

In mijn zoektocht om enkele zaken te kunnen verifiëren had ik graag eens een praatje gemaakt met de heer Robert Beijer alsook met de heer Etienne Delhuvenne.

Is er toevallig iemand die mij aan een emailadres (eventueel in prive bericht als je die niet wil openbaar plaatsen) van één of beiden van de heren zou kunnen helpen alstubliefd?

Alvast bedankt!

47

Beijer is lid van franstalige forum.

48

Maar zijn laatste post dateert ook al van enkele jaren terug, dus niet zeker of hij er wel nog actief is.

Denk je nu echt dat jij in staat bent een doorwinterde mythomaan als Bob Beijer te laten spreken? Laat staan hem de waarheid - waar hij uiteindelijk maar een klein deel van kent te laten vertellen? Wishful Thinking!

50

Alainke wrote:

Maar zijn laatste post dateert ook al van enkele jaren terug, dus niet zeker of hij er wel nog actief is.

Hij gebruikt (bizar genoeg) het account van zijn overleden tante.

En waarom denkt u dat hij u te woord wil staan? Op het Franstalige forum kan men ook telkens allerlei kruiperige figuren zien die hem vragen stellen...

Op de Facebook pagina gebruikt hij het account van zijn tante.