Alles aan deze zaak is merkwaardig om niet te zeggen zeer merkwaardig. Om te beginnen bij tScheldt. Men zou dit artikel schandalig kunnen noemen maar het blijkt te kloppen. Zie artikel de Standaard » www.standaard.be
Maar zoals gezegd hierboven is tScheld satire. Waar is de satire?( Blijkbaar is er in Dag Allemaal een artikel geschreven over Yves Leterme ivm een aangifte van verkrachting. En wat doet dit satirisch blad, het neemt de verdediging van Leterme op zich. Ik wist niet wat ik las. Er is dus blijkbaar iets aan de hand bij tScheldt.)
Terug naar het topic. Het is niet de eerste keer dat men tracht een getuige af te schilderen als iemand die verzekeringsfraude pleegt. Bij mijn weten is dit 2x gebeurd. (In het Bende verhaal.) Maar ondanks dat zie ik niet in dat de weduwe De Vleeschauwer geen 20 getuigen kon vinden die bevestigden dat de schilderijen waarvan sprake hun bezit waren. En het ging niet over 1 maatschappij die opgelicht werd maar 2.
In ieder geval, ik weet niet meer wat ik nog moet geloven in deze zaak. Er blijkt daar van alles achter de schermen gebeurd te zijn waar we niets van afweten. Laat ons dus extreem voorzichtig zijn in deze zaak. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat er valse PV's opgemaakt zijn.
Mocht het jullie nog niet opgevallen zijn, er gebeuren rare dingen de laatste tijd.